torsdag, februari 22, 2007

I'm going slightly mad

Jag vet inte vad jag borde skriva just nu. Och ändå känns det som om jag borde skriva någonting. För att få någon att se. Även om alla redan kan se.

Ja, jag mår underligt at the moment och det känns inte alls bra. NEJ det blev ingen jävla kristerapi med sake igår eftersom en viss person inte hade lust sen heller. Men whatevah. Jag orkar inte ens tänka på det just nu. Även om det får mig att tänka lite.

Imorgon blir det Filmkväll och hårfärgning och dessutom kommer jag att få träffa VIIVI igen och en massa andra härliga människor så det blir underbart. Ingen sömn den natten skulle jag tro. Men vem behöver nu sömn anyways.



Tittade på PotC idag och började sakna rollandet igen. Well på lördagen kommer Sam hem igen och då skall det rollas igen skulle jag tro. Det kommer bli alldeles underbart.



Allt blir bra tillslut. Kanske.

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar