torsdag, januari 25, 2007

vad hände?

Jag drog ner dem. ALLA. Påminnelserna är borta från väggarna nu och nu behöver jag inte tänka på det längre. Det känns så skönt.

Och jag skolkade igen. Igår. Min mamma gillar inte alls och det gör nog inte jag heller. Jag vill ju inte skolka precis, det bara blir så. Jag är rädd för att gå till skolan helt enkelt.



Träffade Ia igår. Efter jävla 2 och ett halft år paus. Jessus. Kändes lite konstigt, men på något sätt så var det nästan naturligt mellan oss. Vi pratade som vanligt om allt möjligt och så. Det var roligt.

Calle joinade oss efter en tid. Vi gick till Mäkkären och åt. Jag var hungrig.



Nu skall jag och Calle på Bar tillsammans med Ia och några andra på fredagen. hahahahaha. Låter detta som någonting jag skulle göra?

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar