söndag, januari 07, 2007

seeeegt

Jag är fortfarande alldeles trött och så. Vill bara sova typ. Har inte gjort speciellt mycket idag. skrivit lite, spelat lite. Tittade på Gilmore Girls och på kvällen på 24. Det var spännande.



Skall väl snart gå och sova. Antagligen först smsa till H på KP och fråga när jag skulle komma dit. För jag minns inte och tycks ha tappat bort lappen. Inte så underligt med tanke på hur mitt rum ser ut just nu. Borde verkligen städa någon dag. Sen när jag orkar.



Dessutom rollspelade jag lite på The Arrow. Det var längesen jag gjorde det sist. Kändes kul. :D

Bjöd in Kaptenen idag. Haha. Trodde att någon hade nämnt om stället åt henne men igen hade. Men nu är hon även med. :D



Inget annat idag.



Ingen skola imorgon, somtur. Vitsi jag borde börja på uppgiften. FUCK.

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar