lördag, oktober 28, 2006

Ögon av kristall

kopierat från X3M.

Lördag är en ganska skön dag. Fick sova länge på morgonen vilket var helt underbart. Såklart så satt jag på datorn direkt när jag vaknade. Satt på mammas collagebyxor, alldeles för stora men de är så sköna att ha på sig när man bara skall ha det skönt.

Fick låten "Savior" av Nera igår. Savior låten och GazE Låten är av Skillet.

Har shoppat skor idag. Dessutom fastna det med även en jacka, en poncho och ett par vantar. Yayness säger jag bara. :D

Dessutom så kollade jag sidan fanfiction.net idag efter en lång paus och märkte att jag ännu minns mitt lösen. oho. (Nelle: jag läste RV:s prolog. Nostalgi.)

Herregud. Kate är väl nu hos Coke tror jag. Åtminstone har de träffats nu. Så coolt.

Sini vad jag flummar fram.

Har skrivit lite idag. Är duktig.

- Humör:
- Musik: anton & Affe - Ögon av kristall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar