torsdag, oktober 05, 2006

första gången

Första gången jag gjorde entré i en skolbyggnad denna vecka. Kändes lite skrämmande att gå in i den så enorma byggnaden. Speciellt när jag såg en massa människor stå där vid ingången. Det har aldrig känts så förut. Inte har jag någonsin blivit rädd för människor som bara står. Det är annorlunda om någon säger hej eller börjar prata, men när de bara står...

Nå in gick jag nu ändå och gick för att stå vid EKrummet. Där stod jag nu en stund och såg på alla som köpte sina limun från automaten. Hörde Laila och såg henne. På andra våningen..undrar lite om hon registrerade att jag stod där. Vågade nästan inte se på henne, vilket även fick mig att bli smått förundrad. Det är ju inte så det skall vara. Det är inte meningen att jag skall vara rädd för att se på henne eller? Jag menar; jag har ju för guds skull känt henne i många år. Och ändå känns det så konstigt efter vårt samtal på msn. Fan.



Leonie kom och först trodde jag att hon inte skulle ta upp någonting som skulle föra mina tankar tillbaka till det faktumet att jag var första dagen i skolan, men det gjorde hon. Och jag ville bara dö. jag är så dum ibland. SÅ dum. Jag borde skjutas.



Såg Nera, Orion och Chwexien och åt i skolan tillsammans med dem. Flummade med Nera om en massa saker. Mest män, vackra män och vår disskution igår på msn. XDDDD Så jävla bra.



att sånt.

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar