måndag, juli 31, 2006

fan ta dig.

Jag är en hemsk människa. Jag mår dåligt och kommer därför att skriva detta inlägg (RING INTE ÅT MIG BARA FÖR DETTA.).



Jag vet inte vad du väntar dig att få läsa när du fortsätter läsa. Vad tror du att jag kommer skriva? En massa gråtinlägg där jag berättar hur mycket jag saknar dig. NEJ. Jag kommer inte skriva såna, verkligen inte. För jag är inte mera den personen som gör sådant. Jag är kanske den person som "haistattaa vittua" åt hela världen ibland pågrund av sitt egna illamående.

Jag kanske mår illa hela tiden. Är det så farligt?

Nej, jag är inte jävla emo som skär sig sönder och samman bara för att känna någonting. Jag slår mig i väggen och gråter ögonen ur mig (och inte ens det.).

Det jag gör är skriver av mig mina känslor. Det kanske inte alltid är speciellt vacker att se på, eller förståerligt. Men vem bryr sig, jag mår ändå lite bättre pågrund av det.



Jag har mina orsaker till att stänga mig från världen ibland. Jag stänger telefonen och mår piss. DÅ vill jag inte prata med någon!

OM jag säger att jag inte orkar betyder inte alltid att DU har gjort någonting. Det betyder att någonting har hänt som jag inte klarar av att dela med mig, eller bara inte orkar någon sällskap.



Är detta det du ville höra?!



Nej...jaha...okej då.



(fan vad enkelt liv jag gör åt mig själv)

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar