tisdag, maj 16, 2006

16 maj

Träffade Nera efter skolan. Hon och en annan hennes kompis kom och satt med mig på en av deras raster. Jag blev väldigt glad. :)

Hopperligen så gick engelska provet gick bra. Troligen så gick det helt ok.



Gick in i EKrummet där jag träffade Calle. Det var roligt, men han stack hem efter en tid. Blev lite ledsen. Men han hade tydligen ont i halsen och var väldigt allergisk.

Fick småpanik när jag måste anteckna på mötet. Som den jävla vicesekreterare jag är så måste jag. Vill inte vara det.



Panik och ville springa bort.



Resten av mötet var helt okej. Antecknandet gick helt bra.



Jag tycker om möterna.



Hittade alla mentalvårdspapper. Tror jag åtminstone. Har skrivit min utgångspunkt. :)





Hej.

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar