måndag, maj 15, 2006

10.5....

10.5





Emzi - these precious things sanoo:
hej Ia
...sohvi... sanoo:
moi
...sohvi... sanoo:
vem har du på bilden?
...sohvi... sanoo:
Har du prata me matte...ni e di ända som e online
Emzi - these precious things sanoo:
Chobb. (har inte mattes msn)
Emzi - these precious things sanoo:
har inte pratat med henne sen ni ringde mig
...sohvi... sanoo:
wuups...de va absolut int min ide me d dä
Emzi - these precious things sanoo:
att ringa mig?
...sohvi... sanoo:
ööh..de o sen dndä idiotiska messun
Emzi - these precious things sanoo:
ja den...blev smått shockad
Emzi - these precious things sanoo:
Jag gissa lite att det inte var din idé när det var Matte som ringde
...sohvi... sanoo:
öööö...ja undrar int
...sohvi... sanoo:
de ble ja me...hon sa va ja sku skriva o ti min förvåning så skicka ja de
Emzi - these precious things sanoo:
great
...sohvi... sanoo:
hehe e de int
Emzi - these precious things sanoo:
joo...väldigt...jag trodde att du hade blivit helt galen
...sohvi... sanoo:
de e ja ju..kvinna ,va tror du
...sohvi... sanoo:
heven´t i always been
...sohvi... sanoo:
wuups... haven´t..liksom
Emzi - these precious things sanoo:
Kanske joo lite
Emzi - these precious things sanoo:
ni ringer tydligen alltid åt mig när ni e ute och "festar"...
...sohvi... sanoo:
huså..d hä va första gången vi ringd ti dj o dessutom har ja vari nykter exakt 3 dagar under hela dnhä månaden..så du sku ha fått ganska många samtal..fniss
Emzi - these precious things sanoo:
matte ringde åt mig en gång tidigare oxå. på vappen.
...sohvi... sanoo:
WHAT????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????
...sohvi... sanoo:
helt sant vai??
Emzi - these precious things sanoo:
joo
Emzi - these precious things sanoo:
jag tyckte att hon sa att du oxå va där
...sohvi... sanoo:
jaa..eiku jooo...om du menar fredan
Emzi - these precious things sanoo:
int minns jag vilken dag det var....
Emzi - these precious things sanoo:
men ändå. När har du börja dricka såå mycket som du tydligen gjort?
...sohvi... sanoo:
öööh sen 9:an
Emzi - these precious things sanoo:
okej det har jag tydligen missa helt
...sohvi... sanoo:
tyvärr..om du vill ta räkä-kännit så call me
Emzi - these precious things sanoo:
du kan få vänta ganska länge på det...
Emzi - these precious things sanoo:
hehe
Emzi - these precious things sanoo:
hur har du börja hänga med Matte?
...sohvi... sanoo:
ja börja gö de fö typ 3veckor sen........vi har setts kanske typ..liksom....niinku..like three times
Emzi - these precious things sanoo:
okeeej...why?
...sohvi... sanoo:
öööh...ja minns int....noloo
...sohvi... sanoo:
mn helt sant ja har ingen aning
...sohvi... sanoo:
int ens om vem som gjorde alotteen...hmmdricker ja fö myky
Emzi - these precious things sanoo:
om jag får säga vad jag tycker så joo
...sohvi... sanoo:
nähä...som ja sa ti valtteri så e ja ba extra iloinen
...sohvi... sanoo:
o som ti jussi :mä en sssssssssssiss oou gosgaan ommu källisschä
...sohvi... sanoo:
o som ti pasi:mue vää masschentaa
...sohvi... sanoo:
o som ti andra jussi:mä rakhaschtan schua
...sohvi... sanoo:
får du selväää...fö d gö ja int
...sohvi... sanoo:
matte dumpar mj hela tiden..just like the old times
...sohvi... sanoo:
argh...
Emzi - these precious things sanoo:
Nå hon har inte ändra. Men du har en hel del ser det ut som...

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar