söndag, mars 19, 2006

Alkohol.

Vad är det jag håller på med? Påriktigt?
Ja, det kan ni ju säkert svara på när jag själv inte vet. Jag vet faktiskt inte.
Känns skrämmande och inte veta vart ens liv är påväg. Någon annan håller i trådarna, inte jag. Kanske det aldrig har varit jag som hållt i dem. Att jag bara trodde att jag gjorde det, men påriktigt så var det inte jag.
Skrämmande.

En släkting fyllde 30 på fredagen och jag och mamma och pappa var och fira. Det var på en båt. Överraskningsparty.
Mamma var inte där så jättelänge och jag skulle till pappa efteråt så jag stannade med honom.
Jag drack cocis och han öl. Blev lite för mycket i slutändan.

Leo var på party oxå, men det var något annat party.

Jag kände mig som en 5 åring.

Alla andra dricker utom jag.

Yes.

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar