onsdag, december 03, 2008

Morsning

kopierat från Izme.

God Morgon på er allihopa!

Jag skall om en stund åka till Sveps men jag tänkte nu ändå skriva ett inlägg före det. Haha. Bara för att jag kan göra det och det är roligt.

Jag känner mig lite trött idag, men det gör jag faktiskt ganska så ofta nuförtiden så strunt samma.

Fick veta igår att min vän som jag skulle träffa idag kan inte sen heller träffa mig eftersom hon måste jobba till senare. Det är tråkigt eftersom det nu blivit anulerat 3 gånger ungefär. Hon har varit sjuk och så har hon behövt jobba. Men nästa måndag skall jag träffa henne och det kan ingen stoppa. Enligt henne själv, så jag hoppas att det håller.

Mitt golv är fortfarande jättefint.

Idag skall jag och min lillebror på STK! Det skall bli alldeles superroligt!

Nu skall jag packa min väska. Hörs senare. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar