söndag, februari 10, 2008

stadiet: what if

Det är en evighet sen jag skrev senast. Jag måste hålla alla uppdaterade helatiden även om jag vet att typ ingen läser, men det är fan ingen skillnad längre. Jag skriver för att jag tycker om att skriva och jag lär mig skriva bättre medan jag gör det.

Jag är fortfarande fast i stadiet what if när det gäller en person vars namn börjar på C. och jag kan bara inte komma ifrån det stadiet. Det gör mig ganska så galen och störd. Jag skulle inte orka vara fast där, men hur skall jag komma ifrån det?

Speciellt sen om jag skall tillbaka till den skolan. Vilket antagligen händer. Som tur är han ju inte kvar där mera, men minnena finns där.

Jag måste bara move on.

Skolan går okej och jag börjar lära mig bättre både när det gäller kamera och photoshop. Loves it.

Dessutom älskar jag det att vi har webbdesign nu på torsdagar. Jag älskar CSS.

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar