tisdag, september 04, 2007

I väntan på fredagen.

Ny månad och nya grejer. Eller åtminstone lite nya grejs. På tal om nya grejer så fick jag nu lust att shoppa och få nya grejer alternativt kläder. På sistone har jag blivit helt jätte klädgalen och jag kan inte säga att jag klagar men det kommer att göra mig fattig. Det är inte bra alls.

Sverigeresor gör mig också fattig men även rikare. Eftersom jag får minnen och trevliga upplevelser. Sånt skall man aldrig tacka nej till. Men på ett sätt så är det inte SÅ dyrt att flyga till Sweeden, men inte är det billigt heller.

Jag känner mig halvdöd nu. Har snuva och ont i halsen. Nå åtminstone så har jag uppgiften gjord och vi fick fotona framkallade idag med mitt par. Åtminstone dior. Så det är jag nöjd över. Och vissa bilder blev helt okej.

Livet går vidare och jag väntar på fredagen. HEM <3

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar