tisdag, augusti 28, 2007

Skola!

kopierat från X3M.

Hit sitter jag nu och är alldeles råddig. Vet inte vad som är upp eller vad som är ner. Allt är så nytt och konstigt. Nu när jag fick internet på min Honey så blev det mycket mera hemtrevligt och underbarare. Inte lika farligt som igår när jag inte ännu hade nät. Hade väldigt svårt att vara.

Jag har ett rum för mig själv, konstigt nog eftersom det är ett två personers rum. I andra rummet i lägenheten finns de två flickor. Båda är hemskt kivoga. Lilla köket har fyra gafflar vilket betyder diskande eftersom det inte finns diskmaskin. Men problemet är det att det inte finns diskmedel alls. Så det blir att köpa i något skede. Sen när man inte mera kan leva på bara bröd och smör.

Ingen osthyvel heller. Det blev tjocka ostskivor på brödet.

Nu borde jag gå till järnvägsstationen för att få studeranderabattskortet. Vad det nu sen heter sådär påriktigt.

En massa info första dagarna.

- Humör: helt ok
- Musik: -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar