tisdag, november 28, 2006

Shimatta

Det har visst blivit lite uppehåll i mitt bloggskrivande. Vet inte om det är bra eller dåligt. Det kanske inte är så hemskt farligt. Det skulle vara superbra om det betydde att jag fått mera liv utanför lägenhetens väggar men tyvärr så är det inte så.

Har bara så myki tankar i mitt huvud att jag håller på och går sönder helt enkelt. Känns inte så hemskt roligt, men så är det just nu.

Jag avbröt min IA. Eller skolan gjorde det. Kommer inte få något ut av det om det enda jag gör är tänker och inte kan koncentrera mig på det jag borde. Alltså barnen i detta fall. Tårar sprutade på fredagen och jag mådde bara skit. Så nu går jag inte dit mera. Lite synd är det.

Min handledare gav sin messenger adress åt mig så att jag kan hålla kontakt med henne. Tyckte att det var roligt. :D

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar