fredag, januari 13, 2006

Amaya - jag passar in. 1st. upp.

Jag passa in. Och det kändes bra! Det kändes så bra att äntligen få en kram i skolan. Det är sååå sällan jag får det och jag är addikterad och behöver det för annars blir jag alldeles konstig och börjar tro att människor int gillar mig tillräckligt för att dela kroppsvärme. Jag behöver nån som kramar och som visar att den gillar mig och att jag inte är ensam i denna värld.
Du, Chobb, fick mig att passa in i världen igen. Jag kände att någon tycker om och bryr sig om. Du lyssnar allti på mig om jag vill prata om någonting som känns jobbigt.

Jag behöver närhet.

Jag behöver känna att någon ser mig.

Att jag ännu finns.

--------------------------------------------- --
Varje gång han ser mig i ögonen dör en bit av mig. På samma gång föds en ny bit och så fortsätter det hela tiden.
IAn fick mig smått att glömma hur det känns när han möter min blick och ler sådär supergulligt som bara han kan.
Han stanna kvar efter mötet. en stund. En del av mig hoppas att det var för att han vänta på att jag skulle börja sätta på jackan och stiga up. Jag hoppas att det var därför. Men jag skulle bli och jobba med J. Så han märkte väl det och gick. Jag skulle ha viljat gå med honom.
Jag vill ha honom.

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar