söndag, juni 26, 2005

Allt möjligt skit....tankar...

Int många dagar till min födis mera. :D Den som glömmer så mördar jag! hahha..nää jag är inte så mordisk av mig...*host*

Hade fin disskution med Laila om en massa. Om livet och kärlek och vänskap och annat sådant trevligt.

Jag vet inte längre vad det är för slags känslor jag har för Honom. Är det kärlek? eller bara att jag bryr mig om honom? *suck* Vad vet jag nu sen. Kanske det klarnar med tiden. Sen när jag ser honom mera.

Fatar int varför han int kunde ringa och säga någonting. Han sa att han sku ringa och säga om han kunde komma eller int, men det gjorde han int. Varför? *suck* Nå kanske man int kan lita på honom. Som mamma sa. Men jag vill lita på honom. Jag vill tro att man kan lita på honom. Jag vet int vad jag borde göra.

Puzz o kram på er mina änglar(ni vet vem ni e)!

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar