tisdag, mars 15, 2005

Nå vad borde man...

kopierat från X3M.

nu berätta...

Hade bara två timmar konst idag...min målning blev ganska lyckad. :) E överlycklig över det! :D

Sen stanna min basgrupp och jobba lite på vår uppgift, efter det så stack jag och en kompis till Itis och köpa skor åt henne. Hon fick tyvärr int de skor hon ville ha först (di fanns int) men hon fick ett par fina ändå. Jag prova oxå på ett par. ÄLSKAR klackskor! :D

Sen åkte jag tillbaka till stan (*suck* störande o åka fram o tillbax.) Fast de va kul o träffa en kompis jag int har vari me på länge så...Vi gick runt i stocka och kolla på tyger och ljus. Det finns ljus i konservburk! *skrattar*
Vi var och prova hattar, så kom två av hennes kompisar dit. Ena blev chockad över det att vi kände varandra. Sen gick vi till ett café och prata och tog en massa bilder.

Jag blir aldrig bra på bilder! Bara på ett som min kompis tog. Jag måst allti blunda!


Puzz o kram//Emzi

- Humör: Gosig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar