torsdag, december 16, 2004

MYSPYS

De va sååå roligt men på någo underligt sätt lite deppande...för nu först fatta man att man int kommer få se alla på jättelänge!!! Kommer döööööööööööö!!!! Saknar alla sååååååååå mycke redan!!!! Fast jag kommer e dem alla imorron! eller nästan...Ase kommer int..:(

Gu jag mådde illa efter allt godis och kakorna...Blää!!! Kommer aldri mer äta såå myky!! Men mördegsbakelserna som Linda hade laga va helt jättegooa!! *slurp*

Bettina blev såå glad över klappen (som var choklad) vi hade köpt åt henne...oke ase va o köpte men alla gav pengar åt henne..dessutom va de henne idé o köpa choklad...stackars Mikkis som va rädd över och börja gråta när hon sku ge den..

Filmen vi såg på va väl helt ok..:) De va såå roligt när ase skrämde Stackars Steph så hon hoppa upp och skrek! Hon klamrade fast vid Tinas ben. Nästan alla skratta...utom Mia...

Och jag fick såå härliga kommentarer igår åt min del! Blev så glad att jag nästan börjar gråta när jag tänker påå de! :’D

De har hänt ganska myky idaa....

Jag kommer sakna min Klass! NI e bäst!!!! Älskar er alla! Tina, Steph, Chobb, Mia, Linda, Ase, Mikkis, Rosa och Lotta!!! <3 <3


Kram//Emzi

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar