måndag, november 15, 2004

Vänner!!!

Jag vet int vad jag skulle göra utan alla mina härliga kompisar!
Utan dem skulle jag säkert vara död vid detta lag. Helt säkert!

Utan Sabina (int du Chobb), Kata, Elisabeth, Meri, Wille och andra
skulle jag aldrig ha klarat av lågstadie! De e helt säkert! Utan dem skulle jag aldrig ha klarat av en enda dag!

Utan Laila, Jenny (mest på nian) skulle jag aldrig ha klarat av högstadie!

Utan Chobb (Jaa nu kom du! :)) eller Mia skulle jag aldrig komma ti skolan, fast kanske jag skulle för klassen är den bästa jag någonsin haft! :) NHG04 ÄGER!!!! :P

Sist men faktiskt inte minst!!! Zandra!!! Utan dig skulle jag faktiskt inte leva! Du e den bästa kompisen nån kan ha! Älskar dig mer än någon annan i denna värld!

Älskar er alla!!! Tack för att ni finns i mitt liv!!

Puzz o Kram!

Lunarstorm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar